Alla tiders favoriter!

Mina favoriter som har en given plats hos mig:

Weleda Skin food – Gör jobbet och lugnar irriterad hud

Jojoba– och arganolja – Går snabbt in huden och ger fin lyster. Passar i alla lägen oavsett om huden är torr eller i obalans. Tyngre oljor som vetegroddsolja är inte lika allround men jättebra vid torr hud. Funkar utmärkt som serum i håret också, särskilt arganoljan.

Nvey Eco Concealer – Jag sällar mig till skaran av hyllande bloggare. Nvey Ecos concealer som täcker omedelbart och håller hela dagen. Jag har dessutom gamla formulan och den nya skall ju t o m vara ännu bättre.

Lavera Basis Sensitiv Hand Creme – Återkommer alltid till den här handkrämen. Det finns många andra bra men den här är så fantastisk på många sätt. Den återfuktar på djupet men går in snabbt och doftar underbart. Har alltid en mini-tub i handväskan och en stor hemma.

Bubblare som jag kanske inte längtar efter men inte heller klara mig utan:

Dr Hauschka Hårvatten Neem – I princip nödvändigt för min hårbotten på vintern. Räddaren i nöden när det kliar! Finns många andra sätt att råda bot på klådan men denna är en oslagbar quick fix.

Resekit – P g a restriktionerna vid flygresor med handbagage är reseförpackningar ett måste och annars också väldigt praktiskt i resväskan. Aubrey Organics resekit håller vad det lovar. Så praktiskt med en hel serie som är lagom stora. Många testförpackningar är ju så pyttesmå och förpackningarna ofta opraktiska. Riktigt bra produkter i praktisk lagom förpackning!


7 comments
  1. Pingback: Ingrid B Beautiful

Kommentera

