iHerb och andra utländska webbshopar

Sitter och filar på ett inlägg om att handla från iHerb.com. För er som hittat hit via Jenny  kanske känner till att jag är en trogen och nöjd kund hos iHerb.

För att få en så bra guide som möjligt tänkte jag fråga er vad ni vill vet. Ställ alla frågor i kommentarerna så försöker jag få med så mycket som möjligt i inlägget. Jag köper överhuvudtaget väldigt mycket från utlandet så ställ gärna allmänna frågor om nätshopping också! Både praktiskt information, import och tullregler och allmän upplevelser. Hit me!

Har ni några frågor om att handla från utländska webbshoppar och i synnerhet iHerb.com?

2 comments
  1. Agnes said:

    Åh, vad bra! Jag undrar vad som är max, pris och vikt, för att inte råka ut för tull. Hur mycket brukar du beställa åt gången? (pris och vikt) Några särskilda grejer du rekommenderar? Vad kostar frakten? Saker man ska tänka på osv. Vilka nätbutiker beställer du helst från? Himla svår fråga förresten, haha 🙂

Kommentera

