Fynda på iHerb- del 2

Arrangerad korg med saker att fynda!

Deep Steep

De gör min favoritfotkräm men också fina bodybutters och Moisture Sticks i härliga dofter.

Har du tagit bort cocamidopropyl betaine ur tvålar och duschkrämer! Mycket bra!

Organic Indulgence

Samma tillverkare som Deep Steep men helt rena tvålar och duschkrämer i lika härliga dofter. Har fina bodylotions också.

Crazy Rumors

Underbara cerat i härliga smaker!

Vattenbaserade nagellack

Missa inte alla vattenbaserade nagellack till bra priser. Observera att allt inte är vattenbaserade men väl 3-free vad jag kunnat se.

Kristalldeo

I Sverige kostar ju kristalldeo skjortan fast det egentligen bara är alunsalt som finns i varje kryddhylla. Köp från iHerb istället om du inte vill blanda ut alunsalt med valfri vätska.

Real Purity

Produkter är så rena som det kan bli och håller hög klass enligt recensioner. Mascaran skall vara en höjdare. Älskar deon.

Eco Tools

Sminkborstarna och andra redskap till en bråkdel av svenska priset.

Real Techniques

Omtalade sminkborstar som jag älskar och skrivit om många gånger. Bästa pris på iHerb.

Hugo Naturals

Många bra saker men se om för de löddrande produkterna om du är lika petig som jag.

Phu! Kommer säkert komma på fler saker men stoppar här så att inlägget inte blir för långt.

Har ni frågor eller tips är det bara att kommentera!

22 comments
  1. Ser ni bilden? På min dator syns den inte utan man måste klicka så öppnas den i ett nytt fönster.

  2. Ser inte bilden. Dessutom funkar inte länkarna utan jag kommer till den där sidan som du skrev om i mailet. Just den sidan var det nog jag hänvisades till efter att jag gjort otillåten länkning. Om du inte vill riskera att bloggen blir bortplockad av WP (dom gör det utan att ens varna dig, bara så du vet), så är det nog bäst att plocka bort iHerblänkarna.

    • Överväger starkt att blir egen. Försökte med wordpress eget erbjudande med det funkade inte. Skall konslutera sambon ang webbhotell så får vi se.

      Gör nog bäst i att plocka bort dem så länge.

      Tack för tipset!

  3. Linnea said:

    År så glad att ni blogg finns! Finns så mycket underbara tips så jag kan sitta och läsa den en hel dag😀

    Men nu till min fråga! Är det tull när man beställer från Iherb? Och vad går frakten på?🙂

  4. Mycket bra tips, kommer det fler?
    Man blir ju helt salig när man väl orkar ta sig an Iherbs inte helt lätta hemsida. Kommer bli en del tror jag😛
    En fråga bara, vart hitta man hårborstar eller finns det ens?

  5. Jag ska handla på iherb för första gången nu innan de sätter in fraktavgift vid nyår… Ska köpa en del dyra grejer och behöver dela upp det hela på flera paket. Tror du jag behöver göra mina beställningar på separata dagar för att inte få problem med tullen? Har brukar du göra?

    Tack för en bra blogg!!

    Linn

    • Jag beställer på bara. Ofta blir det över flera dagar för att jag filar på korgarna så att säga. Har ingen aning om det gör någon skillnad, tror mer att det är tillfälligheter om paketet uppmärksammas eller inte.

      Glöm inte koden YUR661 och alla guider.
      https://ingridbbeautiful.wordpress.com/utlandsshopping/

      Roligt att du gillar bloggen! Tack!

      • linn said:

        Tack! Tycker att jag har lusläst guiderna men förstår ändå inte var jag ska skriva in koden?

        • När du du tittar i varukorgen kan du lägga till den förutsatt att du inte handlat innan. Kan lägga till en bild hur det ser ut.

  6. Maria said:

    Hej och tusen tack för en fantastiskt bra blogg!!
    Jag hamnar hos dig hela tiden, och nu har jag oxå upptäckt iHerb. Det är ju som en gigantisk godisbutik (om man nu äter godis.. har ju slutat med det haha) och att det är så billigt!! Jag är så tacksam för att du delar med dig av detta, och tacksam för dina pedagogiska guider! Och alla dina tips. Tjohoo – här ska shoppas😀
    Stor kram till dig
    Maria

    • Vad roligt att du tycker det och har hittat hit!

      iHerb är verkligen en godisbutik som du säger! Äter inte heller godis haha.

      Glöm inte rabatten på första köpet med YUR661. Man kan bara använda den första gången nämligen!
      Happy shopping!

Kommentera

