Nu är det gjort

Skärmdump från Love Lula

Många shoppinginlägg nu men så blir det ibland. Ni som följt bloggen vet att jag länge velat ha Nvey Eco Cream Deluxe Foundation och nu har jag beställt den från Love Lula.

Med koden bb11 fick jag 5% rabatt. Enligt sidan där jag hittade koden skall man få en fri gåva med ordrar över £25. Syns inte på orderbekräftelsen så det får väl bli en glad överraskning i så fall.

Precis som på iHerb har man möjlighet att själv välja vilka gratis-prover man vill ha. Hos Love Lula får man välja hela tre stycken.

Som ni ser gick frakten på  £2.90. Nu återstår att se när paktet kommer fram.

Love Lula har otroligt bra service- och säljteknik. Eftersom jag ville veta säkert vad frakten skulle bli testade jag att lägga varan i korgen och kalkylera fraktkosnaden. Tänkte också maila dem och dubbelkolla så att jag får den nya formulan på Nvey Eco Cream Deluxe Foundation innan jag beställde. Istället hann Love Lula före då de hade uppmärksammat att jag inte slutförde köpet och frågade om jag undrade något. Jag svarade på mailet och ställde min fråga. Dagen efter fick jag svar att det var den nya formulan.

Nu väntar jag bara på att få testa Nvey Eco Creme Deluxe Foundation!

Har ni handlat från Love Lula?

9 comments
  1. Louise said:

    Jag har handlat från Love lula och tycker de är superbra. Man får snabbt trevliga svar på eventuella frågor. Dessutom är
    paketen man får så fina, precis som små presenter. Fint emballage med dekorationer av olika slag. Love it! Sidan är väldigt överskådlig och användarvänlig. Tyvärr kan man inte beställa JMO om man bor i Sverige, har kanske med rättigheter att göra.

    • Låter bra!

      Ett tag stog det också att man inte kunde handla Nvey utanför UK. Mailade och frågade och det kunde man tydligen ändå. Tror icksp att det har att göra med avtal osv. JMO finns ju annars till bra priser på Feelunique.com

      Har du några andra bra webbshoppar att rekommendera?

      • Louise said:

        Nä, inte vad jag kommer på just nu. Feelunique, hqhair och lookfantastic brukar jag beställa från men de känner du nog redan till. Min favorit bland dem är lookfantastic. Du slår mig nog på fingrarna när det gäller webbshoppar 😉

  2. Louise said:

    Just det, glömde att skriva att man har paketet inom fem dagar (oftast snabbare).

  3. Agnes said:

    Jag har aldrig handlat från Love Lula, men det verkar vara en pålitlig och säker sida. Ska bli spännande att läsa vad du tycker om foundationen. Den är som en kräm va? Ett mer återfuktande puder? 🙂

    • Har testat ett prov innan. Den är som en tjock kräm i kakfrom, som traditionellt krämrouge skulle jag säga.

Kommentera

