Det kom paket…

Vad kan de komma ifrån?

Varje sak välpackad var för sig som vanligt.

Innehållet i båda paketen.

Eftersom jag inte kan länka till iHerb har jag istället fetmarkerat namnen som ni kan kopiera och klistra in i sökrutan på iHerb.

Från höger:

GloryBee, Tropical Blossom Honey, 340 g och GloryBee, Clover Honey, 340 g – Tropical blossom har jag testat innan- mycket god. Min smak är normalt stilren  men är också svag för tok-roliga saker. Honugsflaskor i form av björnar kan jag inte motstå! Pris $4.36 resp $4.76.

Dr. Bronner’s Magic Soaps, 18-in-1 Hemp Baby Mild Pure Castile Soap, Unscented, 237ml – Den stora tvålflaskan i mitten kommer från Dr. Bronner. DEn är till min bror men jag kommer testa lite innan han får den. Pris $5.75

Nature’s Paradise, Body Organic, Hand Wash, Coconut, 236 ml – Handtvålen från Nature’s Paradise har jag redan hunnit testa, mums säger jag bara! Jenny gav en syster till den högsta betyg. Pris $8.00

Bio Kleen, Dishwash Liquid, Hand Moisturizing, 946 ml – Flaskan längst till höger är diskmedel från Bio Kleen. Den har fått fina omdömen så det skall bli spännande att testa. Pris $5.50

Now Foods Sugar Free Drink Sticks 4 g – De två pappersrören är gratisprover på en vitamindryck. Testat dem innan och de smaker gott.

EcoTools, Bamboo Foundation Brush – Platt foundationpensel från Eco Tools. Hoppas att den gör att jag kommer bättre överens med Nvey Eco Fluid Foundation. Pris $4.87

Now Foods, Thyroid Energy, Thyroid Support, 90 Vcaps – Burken med kosttillskott skall vara bra för sköldkörteln och på så sätt öka förbränningen. Kommer att ta tillsammans med kokosolja. Värt att testa men lite dyra. Pris $9.93.

Anledningen till att det blev två paket är viktgränsen 3/4 pounds/lbs samt att totalvärdet skulle hållas under ca $42. Båda paketen kostade inklusive frakt $53,17=ca 336 kr

Tråkigare fredag kan man ha! Recensioner kommer.

Har ni fått något kul paket på senaste?

9 comments
  1. Ojoj vad roligt du kommer ha i helgen när du ska leka med allt det där :0) /N

  2. Agnes said:

    Åh, vad roligt att du visar upp paketet! Jag älskar sånt, haha🙂
    Handtvålen är jag väldigt nyfiken på!

  3. Kul att du också gillar det! Jag tycker det är så spännande men jag tror att vissa mer känner ”Intresseklubben antecknar.”.

    Förstår att du blir sugen på tvålen nu.

  4. Louise said:

    Håhå, nu längtar jag efter mitt paket även om det inte innehåller lika mycket roligt.

Kommentera

