Jag har gjort det igen…

Har jag många ansiktsrengöringar hemma? -Ja!

Behövde jag en till? -Kan man diskutera…

Har jag velat ha den länge? -Ja!!

Köpte jag den? -Ja!!!

Häromdagen bestämde jag mig för att slå till efter långa tids sug köpte jag äntligen Estelle & Thild Ecorganic Cleansing Milk – FRAGANCE FREE – KÄNSLIG HY.

Mailade dem och undrade om man kan få ett prov på den men fick inget svar. Lite dåligt men jag gillar dem ändå ; ) Återkommer såklart med omdöme!

För övrigt slår det mig varje gång jag kommer i kontakt med Estelle & Thild att deras koncept är så fint och genomtänkt. Jag är väldigt intresserad av all slags estetik och form och jag gillar verkligen Estelle & Thilds formspråk, de klara färgerna och tilltalet. Jag  är också intresserad av marknadsföring och varumärkesbyggande och även ur det perspektivet är de intressanta. Det skall bli kul att följa Estelle & Thilds framfart, både  produktutveckling och deras affärsframgångar.

Har ni gjort några efterlängtade inköp på senaste?

6 comments
  1. Catti said:

    Vad spännande att du ska testa jus den rengöringen! Har själv övervägt att skaffa den men har liksom du flera rengöringsmjölker hemma. 🙂
    Ska bli spännande att höra vad du tycker om den.
    En annan rengöring jag är nyfiken på är den från pai skincare. Dyr men kanske värd sitt pris?
    Men Estelle & Thilds är kanske lika bra.
    Efterlängtade inköp som jag har gjort är prover på flytande foundation från Miessence. Ska bli spännande att testa.

    • Det skall bli riktigt kul. Gillar den än så länge men jag är inte hänförd heller. Vi får se…

      Pai har jag inte testat något från än men de har fina saker. Har lite svårt för riktigt dyra produkter för jag liksom måste vara andäktig när man använder dem hahah. Låter det konstigt?

      Vad kul med foundation. Har inte testat det märket. Varifrån köpte du? Kollade deras hemsida, så sött med ingrediensförteckning i bilder.
      http://holyonly.mionegroup.com/en/product/14101
      Du skvallara väl sen hur den fungerade…?

  2. Catti said:

    Jag beställde igår, så det tar nog ett par dagar innan man får sitt paket från Australien…
    Webshoppen heter http://www.reallynaturalskincare.com, och de skickar proverna GRATIS!!! Dock har de bara prover från märket Miessence. Jag tycker det verkar vara ett lovande märke, beställde också shampoo och balsamprover 🙂

    Jag vet hur du känner med dyra märken, man vågar nästan inte riktigt använda produkterna och man är vääldigt sparsam.

Kommentera

