L’Essence des Notes

Kunde inte hålla mig från att beställa parfymprover från L’Essence des Notes efter Jennys recension. Har länge tyckte om CLEANs dofter och gillar allt som doftar rent och tvålaktigt så då verkar ju L’Essence des Notes perfekt.

Tyvärr innehåller de butyl methoxydibenzoylmethane och ethylhexyl methoxycinnamate som båda är syntetiska men men.

Har inte hunnit testa så mycket än. Drar mig lite för det eftersom provrören är så svåra att få upp men så är det ju alltid med sådana. Att kunna testa innan man köper fullstorlek är hur bra som helst. Proverna kostar 67 kr + 19 kr frakt, B-post.

10 comments
  1. Ska bli spännande att läsa ditt utlåtande sen. Jag har också världens sjå med att få upp korken, en flaska sprack t.o.m.

    Förresten, så kan jag nämna att det är trögt när jag ska kommentera här hos dig. När jag klickat pilen i kommentarsfältet, så tar det en bra stund innan jag kan börja skriva. Någon annan som upplever samma sak? Vet inte om det kan bero på temat du använder.

    • Trist att den sprack. Märkligt att alla provrör skall vara så nedrans tröga.

      Jaså, det får jag undersöka. Jag inte nöjd med bloggen visuellt och tekniskt som det är nu men det ligger lite på is. Måste ta tag i att hitta ett bra webbhotell. Tack för att du sa till!

      • Agnes said:

        Blogspot är annars himla bra, är så himla nöjd! 🙂

    • Lotta said:

      Det problemet med kommentarer har jag aldrig haft iallafall.

  2. Agnes said:

    Vad spännande!

    Fick förresten mitt paket från Eleven idag och parfymen doftar HIMMELSKT! Ska försöka hinna visa upp grejerna imorgon 🙂

      • Agnes said:

        Ska visa upp paketet snart! Batteriet i kameran tog slut, annars hade det varit uppe på bloggen nu. Kan berätta att mina handleder fortfarande luktar svagt av kokos, parfymen har alltså hållt ganska bra. Tror att jag blir tvungen att även testa ”Sugar Grapefruit” nästa gång jag beställer från Eleven 🙂

Kommentera

