Jakten på den perfekta rengöringen

Mammas flaska ser annorlunda ut men innehållet är mig veterligen detsamma

Ni vet väl vid det här laget att jag har torr hud och söker den perfekta rengöringen till vinterhud. Har flera som gillar ganska bra men de känns ändå något för skarpa.

Har en liten flaska med Olive Cleansing frå Dermanord (numera Dermanord/ Maria Åkerberg) som jag fyllt över från mammas stora flaska. Hade nästan glömt bort hur bra den är! Häromdagen fick jag för mig att ta fram den igen och oj vad den passar min hud bra. Det enda negativa är att den inte har någon doft utan doftar mest ingenting. Bra då man kan doftsätta som man vill eller vara utan om man heller vill det. Dags att hälla i lite äkta vaniljarom tror jag!

 Dermanord/ Maria Åkerberg finns på många ställen i Sverige och på nätet, t ex här!

4 comments

Kommentera

