Estelle & Thild hos Eleven!

Estelle & Thild

Läste nyligen hos Ellinor att Estelle & Thild kommit till Eleven! Jättekul tycker jag! Förvisso har jag nära till Kicks men handlar mer än gärna de fina produkterna på nätet. Gillar att lägga till en favorit i kundkorgen för att komma upp i fri frakt t ex.

Kan verkligen rekommendera rengöringsmjölken som jag köpte för ett tag sedan. Jag behöver lite olja under rengöringen men den är mild och fin. Recension kommer såklart!

En kul detalj att man kan läsa om företagets filsofi och historia direkt hos Eleven.

Förresten har Eleven 11% rabatt ända fram till 30/11. (Ursäkta att jag skrev fel först.)  De har ju många fina mer eller mindre naturkosmetiska märken men allt där är inte guld som glimmar- kolla INCI!

Eleven brukar dessutom vara generösa med prover och jag vet att sist Agnes beställde bad hon om bara ekologiska prover. Bra att inte få onödiga prover man inte vill använda.

4 comments
  1. Lotta said:

    Jag brukar alltid be om bara ekologiska prover, det funkar jättebra! Det händer väl ibland att man får med nåt som man själv kanske inte räknar som helt rent, men det blir ju väldigt mycket mer sällan än annars.

    • De flesta har ju inte samma uppfatttning om naturligt som ”oss”. Bra att de tar hänsyn till det i alla fall och inte bara kastar ner några som blivit över.

      • Lotta said:

        Ja precis. Och oftast får man några som är intressanta och nån som inte är det.

  2. Hanna Li said:

    Sedan ett år ungefär ber jag också om ekologiska prover när jag beställer från Eleven, och det gläder mig att de är tillräckligt kundorienterade att ta hänsyn till önskemålet. Det är ju sånt som gör att man återkommer som kund.

Kommentera

