Alla får tycka och recensera

Som ni säkert redan vet tycker jag att det är både roligt och nyttigt med era kommentarer. Det är liksom mitt främsta bränsle att blogga, att få kommunicera med likasinnade. Det är kul att vi kan hjälpa varandra. Det är bl a därför INCI-forumet finns. Jag kommer också att lägga upp ett likadant forum där vi kan diskutera olika konkreta produkter eller tips på hur man använder olika saker. Hur produkter fungerar, hur bra de är o s v eller hur man gör när man tvättar håret, gör egen ansiktsmask m m.

Min avatar Ekorren är alltid med när jag har tänkt till

Jag skulle även vilja uppmana er att kommentera recensionerna. Det kan var frågor om produkten eller vad man själv tyckte om dem. Som jag förstår det är recensionsinläggen populära men kommentarsfältet ekar för det mesta tomt. Naturligtvis är det frivilligt men för de som vill är det mer än fritt fram.

Hoppas att ni tycker detta är ett bra sätt för oss att kommunicera. Andra förslag är jag också öppen för!

5 comments
  1. Hanna M said:

    Kom på en sak jag ville fråga dig idag! Vet du om någon effektiv finnbekämpare? Jag har inte stora problem med finnar egentligen, någon tonårsfinne dyker upp lite här och där, är lite fet i t-zonen, annars snarare torr i resten av ansiktet. Dessutom har det blivit mycket bättre sedan jag övergick till naturlig hudvård🙂 Men det jag söker är en kräm/mask man kan dutta på en finne när den dyker upp och som får den att försvinna lite fortare, har du hört om någon? Jag vet att tea tree-olja sägs hjälpa, men vet inte om den verkligen är effektiv, vet du? Har försökt kolla runt på iHerb, men är inte en total fena på ingredienslistor ännu. Tack i alla fall för en finfin blogg!🙂

  2. Pernilla said:

    Jag läste från Lina Hanson blogg att man skall blanda honung och kanel- det borde hjälpa.
    Madarinolja är också bra att sätta på finnar.

    • Det låter som en effektiv blanding! Det finns säkert många flera bra sätt. Honung och kanel har man ju hemma.

  3. Hanna M said:

    Åh gud så bra!! Tack så himla mycket, båda två! Nu lär jag ju hitta något som funkar!🙂

Kommentera

