Godsaker från Loveko

Ett överraskningspaket dök upp för några dagar sedan innehållande godsaker från Loveko. Tack så mycket Loveko!

Lulus Chocolate  Hand/ Bodybutter doftar himmelskt av choklad. Återfuktar fint och fungerar överallt, även i ansiktet på torrisar. Innehåller ekologiskt kakaosmör (theobroma cacao), ekologisk kokosnötolja ( cocos nucifera oil) samt ekologiskt kakao essens (Theobroma cacao). Finare ingredienser går inte att hitta.

Ganache for Lips Citron Mousse doftar precis som lemon curd. Av någon anledningen har jag fått dille på lemon curd nu…. Återfuktar bra.

Ekotandborsten har länge velat testa men tvekat p g a att jag har väldigt svårt för att ha trä i munnen. Har svårt att slicka av det sista på glasspinnen och kan absolut inte använda bestick i trä. Det går bättre än jag trodde med den här borsten men det är en utmaning varje gång. Det rengör jättebra och är skonsam mot tänderna. Får öva mer på det här med trä.

Om ni är sugna på något av ovanstående är det fri frakt hos Loveko fortfarande och dessuom rabatt på både Lulus Chocolate  Hand/ Bodybutter och Ganache for Lips Citron Mousse. En hel del andra produkter är också nedsatt så det finns alla möjligheter att fynda. Hade själv tänkt att klicka hem Face Naturals schampo på rea men det tog slut precis efter att skrev om det…

15 comments
  1. Sani said:

    Jag har använt tandborsten och den är jättebra. man känner inte av den träsmaken i munnen det lovar jag och dessutom känner man att tänderna blir riktig rena. Men min dotter sa när hon borstade tänderna för första gången att det smakar som om man borstar med sitt eget hår 🙂

    • Tycker den är träig och lite sträv men det är en hangup jag har.

      Haha! Menade hon att det var mjukt och skönt eller bara äckligt?

  2. Agnes said:

    Ååååh, vad roligt! Jag är helt galen i både body butteret och läppbalsamet, de luktar SÅ gott. Du förstår säkert varför jag har tjatat så mycket om dessa två nu när du har fått testa själv, haha! Lemon Curd var en bra beskrivning av läppbalsamet, det är något av det godaste som finns tycker jag 🙂

    • Bodybuttret har min sambo börjat äta av! Jag min duming sa ju att det går att äta så han var naturligtvis tvungen att smaka. Nu går han runt och tar lite då och då. Gahh! Då har jag ändå kakaosmör i kylen, både med och utan smak. Får nog koka en omgång bodybutter med samma ingredienser åt honom. Hoppas att inte ceratet smakar lika gott. De från Crazy Rumos smetar han på som en fjortis använder läppglans.

  3. Maria said:

    Nja inte bara din hangup i så fall! Jag provade i dag, när jag borstat en liten stund mindes jag att du var tveksam pga av att du inte gillar glasspinnar. Inte jag heller. Och tyvärr..tandborsten åker raka vägen till komposten!!! Tvi!! Blött trä, plus att det blev svart av hårstråna. Var bland det värsta jag provat blev illamående, tyvärr. Tanken är nog god.

    • Trist för oss som inte gillar trä!! Märkte inget av svärta från hårstråna dock.

      Kanske kan de ta fram en variant med något annat ytskikt. Borde ju finnas någon lack av majs eller potatis typ.

  4. Hanna Li said:

    Hahaha vilken otroligt fyndig och träffande beskrivning av din sambos användande av Crazy Rumours! Nu fick jag mig ett gott skratt 😉

Kommentera

