Suhada finns hos Lidl

Såg hos Hannah att Lidls naturliga linje Suhada Nature finns i butik ett tag igen. Köp köp säger jag bara! Älskar både deras schampo, duschtvål och peeling. Har några andra produkter och alla är bra men de här tre är min favvosar. Vet att många tycker att lukten är för stark men jag gillar tuttifrutti så inte mig emot.

Sprang direkt till Lidl på Linnégatan i Göteborg men icke. Denna butik har tydligen smalare sortiment än många andra p g a platsbrist. Någon göteborgare som sett i butik? Blev tipsad i butiken att man kan ringa kundtjänst. Var faktiskt i kontakt med dem tidigare för att fråga om Shuada fanns i butik just nu. De kunde ju ha nämnt att vissa butiker inte får in det….

5 comments
  1. Camilla said:

    Lidl i Olskroken hade inte heller.

  2. Agnes said:

    Ska nog gå dit en sväng imorgon och se om produkterna finns här i stan! 🙂

    Jag gillar också ”tuttifrutti serien”. Har dock bara testat peelingen men vill definitivt testa fler av produkterna också 🙂

  3. Hanna Li said:

    Hade inte Lidl Olskroken heller? Åh… Var ska man gå då då?
    Det ska öppna en ny Lidl på Vasagatan, precis vid Heden, ganska snart, vi kan väl hoppas att de har produkterna där?

    Ingrid, vill du skriva här när du pratat med kundtjänst blir jag jätteglad 🙂

    • Expediten tipsade om att butiken i Kvillebäcken är den största i Gbg. Måste vara den på Ångpannegatan.

Kommentera

