Nyheter om Suhada

Talade med Lidls kundtjänst och enligt dem kom produkterna ut i butik v 48, då var de också med i reklambladet. Brukar alltid kolla dem men missade tydligen det.

I denna omgång är inte alla produkter med. Enligt kundtjänst finns följande i butik.

Bodybutter

Dagkräm

Nattkräm

Handkräm

Hudolja

Så synd att serien inte finns året om. Vi får alla ligga på Lidl så kanske de kommer lite oftare i alla fall.

För göteborgarna kan jag säga att det skulle finnas hel del på Lidl Ångpannegatan. Kanske ses vi bland hyllorna ikväll? Man kan också ringa och fråga men de måste söka på en speciell produkt för att få fram lagersaldo.

UPPDATERING FÖR GÖTEBORGARE: Lidl Stigbergstoreget hade handkräm, bodybutter och kroppsolja, alltså inga ansiktskrämer i sikte men en del kvar av det andra. Stod väldigt anonymt på en hylla så håll utkik.

9 comments
  1. Agnes said:

    Vad synd, jag hoppades ju på Papaya serien! :/

  2. m said:

    I Frölunda hade de dagkräm i Papaya nu i eftermiddags. Och nattkräm i den andra – vad var det, avokado? Var nära att missa dem då de stod mitt i gången i vad som såg ut att vara en lite provisorisk hylla..

    • Det är bara de två ansiktskrämerna som finns vad det verkar. Papaya för dag och avocado för natt. Köpte du någon av dem? Jag är inte i direkt behov av ansiktskräm men man blir ju sugen.

  3. m said:

    Köpte dagkrämen. Testade den efter att jag tvättat bort smink i eftermiddags. Luktar fruktyoghurt tycker jag! Verkar bra, ganska kompakt i konsistensen, men det känns bra nu när det är lite kallare.

    • Härligt! Köpte fotkrämen och ansiktsmask förra året och de är båda också väldigt kompakta, nästan som en pasta.
      Känns inte fel med fruktyoghurt!

  4. Agnes said:

    Jag köpte olja, handkräm och dagkräm idag och mamma köpte ett body butter till sig! Ska bli kul att testa 🙂

Kommentera

