Rabatt hos Sandras hus

Ni var många som önskade er Orange Bliss Bodybutter från Sandras hus i tävlingen. Nu har Sandras hus ett specialerbjudande på Orange Bliss Bodybutter tack vare att så många gillade det!  Gäller fram till julafton och det finns just nu 4 st i lager. Skynda säger jag bara. 85 kr för 100 ml handgjort bodybutter med de finaste ingredienserna är ett kap. Som ni märket blir jag lyrisk när det kommer till naturkosmetik, hantverk och småföretagande i kombination haha.

Orange Bliss Bodybutter ord pris 95:- erbjudande 85:- fram till julafton

Det finns nu också rent sheasmör från kvinnokooperativet i Ghana och bivax från Halland. De finaste råvarorna som finns för att t ex koka salva eller cerat. Kommer jag att klicka hem snarast och koka cerat till halva släkten på. Hur man gör cerat och salva har jag skrivit om här. Det finns också flera fina burkar att fylla härligheterna i.

Mer om vad man kan göra med sheasmör, förutom att använda det rent, kommer snart….

2 comments
  1. Hanna Li said:

    Vad nyfiken jag blir nu, på vad man kan göra mer med sheasmör!

    • Hoppas att du blir inspirerad. Bara att kommentera om du undrar något eller vill ha mer inspiration.

Kommentera

