Rabatt och önskelista från Greendiva

Om ni är sminkshoppingsugna har Greendiva fin fin rabatt just nu.

Om jag skulle shoppa loss för 600 kr hos Greenvida skulle det definitivt bli 100% Pure Healthy Skin Foundation With Super Fruits i Creme, fick ett prov och jag kan redan nu säga att den är riktigt bra! Utlåtande kommer.

bild

Benecos Natural Lipstick i Soft Coral skulle jag också klicka hem i hopp om att det är den Betty Draper-nyans jag söker.

Är också nyfiken på Benecos Natural Mascara Super Long Lashes – Carbon Black, bra mascara kan får i alla fall inte jag nog av.

Skulle inte heller bli ledsen för Mezaya Water Based Nail Polish – Russian Poppy.

bild

Det blir en del för lite drygt 600 eller med rabatten drygt 500 kr.

Vad önskar ni er i skönhetsväg? Tometen kanske läser…

7 comments
  1. Kristin said:

    En naturlig parfym skulle sitta fint :-), gärna Honey Coconut fr Love and Toast.
    Har precis beställt en rosehip olja, får väl se det som en julklapp till mig själv. Sen slank det visst med ett läppstift från Terre D’oc med, god jul till mig :-).

    • Sniffade på Love and Toast på Tara i Gbg, mumsiga grejer. Joeny Coocnut är söt och fin.

      Vilket märke är det på rosehip-oljan? Färg på läppstiftet? Vill gärna testa mer Terre d’Oc. Har bara testat deras mascara som jag tyvärr inte gillade alls 😦 Du får gärna komma med ett utlåtane sedan.

      Min moster brukar köpa grejer till sig själv och skriva ”Från Tomten” haha. God Jul till mig själv och grattis för att jag kan köpa så fina saker.

      • Kristin said:

        Oljan är från W Lifestyle Organics och färgen på läppstiftet är Bois De Rose Tiznit, läste en recension där det stod att det var en diskret nude färg och det var precis vad jag var ute efter. Jag testar och lämnar utlåtande!
        Oljor är nytt för mig, eftersom jag har fet hy så har jag alltid trott att det inte passar men det finns ju så många olika. Jag gillar min jojoba och hoppas även att denna blir bra.

  2. Jag önskar mig bland annat Luxsits Invigorating Serum i julklapp, en lyxprodukt som jag inte skulle köpa i vanliga fall och som jag dessutom hoppas på att skulle kunna få någon ordning på min jobbiga hud.

    • Åhh den verkar fin! Tro det eller ej men jag unnar mig sällan dyra saker, har svårt för att att använda dem utan spara till ett högtidligt tillfälle.

      Om man vill blanda själv finns alla oljor att köpa hos Crearome utaom jordgubbsfrö. Kanske vore något?

      **Carthamus tincorius seed oil, **Canola oil, **Simmondsia chinensis seed oil, **Cannabis sativa seed oil, **Rosa affinis rubiginosa seed oil, **Vitis vinifera seed oil, **Fragaria vesca seed oil, **Daucus carota sativa root extract, *Tocopherol, **Fragrance/Perfume (essential oils), ̈Citral, ̈Farnesol, ̈Geraniol, ̈Limonene, ̈ Linalool. *Naturally derived, **Organic, ̈Part of essential oils

      • Jag försöker också vanligtvis hålla mig till billigare produkter, men ibland så. 😉 Förr använde jag alltid Stem Organics ansiktskräm för blandhud som var så bra, men på grund av priset gav jag upp den. Funderar dock på att gå tillbaka till den nu eftersom min hud mådde så bra av den.
        Jag har funderat på att blanda själv, problemet är bara det att oljorna kanske hinner bli gamla före man använt upp dem, plus att jag inte vet om man kan beställa från Crearome till Finland, jag mailade dem om det för flera månader sedan men jag hörde aldrig något av dem.
        Dessutom är jag inte så kunnig på att blanda eget så jag vet inte om jag skulle få till proportionerna rätt heller.

  3. Sofie said:

    Är också himla sugen på Mezayas nagellack och Benecos läppstift. Egentlige vill man ju ha allt, men man ska inte va girig nu när det är jul och allt! ;D

Kommentera

