Paketet

Fick som sagt ett paket från iHerb nyss. Oväntat snabb leverans den här gången, bara 12 dagar varav 7 arbetsdagar. Har inte tagit några bilder eftersom jag inte blir nöjd med hur de ser ut nu när man inte kan använda sig av dagsljuset. Hoppas att det går bra ändå! Som vanligt kan jag inte länka till iHerb utan ni kan klistra in de fetmarkerade i sökfältet för att hitta dem på iHerb.

Förutom nagellacket jag skrev om förut beställde jag ett Suncoat, Water-Based Nail Polish, 33 Chic Black och Suncoat, Water-Based Nail Polish, Clear Top Coat. Har redan ett klart lack från Scotch men hört mycket gott om det från Suncoat så jag tänkte att det är lika bra att testa. Det svarta lacket är som sagt riktigt snyggt. Återstår att se hur bra det håller på mina klor.

Kunde heller inte hålla mig från att prova ett peellack så det blev också Suncoat, Polish & Peel, Water-Based Nail Polish, Neutrality. Peeleffekten funkade bra men har inte testat hur bra det håller i övrigt. Nyansen är skimrande beige.

Cerat kan man ju aldrig få för många av och jag är som ni vet inne på söta vaniljdofter så det blev Aubrey Organics, Lip Balm, Vanilla & Honey. Doftar ungefär som vaniljdrömmar, lite dassigare än jag tänkt mig men gott.

Eftersom paketet var så lätt passade jag på att lägga med Ecover, Ecological Automatic Dishwasher Tablets, 25 Tablets. Skall bli intressant att testa.

Härlig blandning va? Nagellack och maskindiskmedel!

Har ni gjort några inköp på iHerb på senaste?

8 comments
  1. Jag beställde faktiskt från iHerb igår. Lite tandkräm, handtvål, omega 3, en ansiktsmask från Aubrey och orange blossom energizer från Börlind som jag fingrat på flera gånger, men aldrig slagit till. Kostade bara dygt hundralappen nu😀

    • Härligt. Den från Börlind verkar riktig fint. Kommer att beställa just tvål och tandkräm ikväll tänkte jag.

  2. Gabriella said:

    Efter jul ska jag göra min första beställning, bl a Dr bronner’s castille soap får följa med då. Skulle vilja ha ett serum och en toner också, kollar just nu runt lite för att se vad jag hittar. Har du nåt tips på en primer kanske?

  3. Vad roligt med nya grejer!

    Jag gjorde en beställning på iHerb och paketet skickades 27 november, men det har inte kommit ännu vilket är väldigt trist. Särskilt då delar av det är julklappar. Men men, hoppas att det kommer snart.

    • Ibland tar det längre tid. Du beställde väl inte för mer än drygt 40 dollar? Annars kommer det säkert snart.

  4. Agnes said:

    Efter jul har jag tänkt fylla på med lite duschkräm och mandelolja bla., alltid bra att ha!😀

Kommentera

