Vad tänkte jag med?

Skrev ju att jag inte visst vad jag absolut måste testa nästa år. Hallå?! Jag måste ju testa 100% Pure Healthy Skin Foundation With Super Fruits i Creme.

Är så nöjd med det lilla jag testat nu. Fick ett prov av nyansen White Peach som är lite för mörk men jag tror att Creme passar perfekt. Huden blir mjuk och får sammetsmatt yta. Täckningen är den bästa jag varit med om utan att vara för tjock. Behöver inte använda concealer.

bild

Dessutom lockar fortfarande 100% Pure Nourishing Body Cream i någon mumsig doft.

13 comments
  1. Lotta said:

    Hoppas du blir nöjd med nyansen när du testar creme då 🙂 jag har just den och är verkligen jättenöjd med den.

    • Hoppas det! Hur ljus tycker du att den är? Kan du jämför med någon annan foundation?

      • Jag har den i nyansen Creme och om man jämför med t.ex. Lily Lolos foundation så tror jag att den borde vara rätt lik China Doll, den är i alla fall ljusare än Blondie.

        • Har faktiskt just Blondie hemma och den passar bra men inte den ljusaste i samlingen direkt.

      • Lotta said:

        Jag tycker att den ligger bara ett litet snäpp mörkare än Dr Haushkas foundation i 00 som annars passar mig nyansmässigt på vintern. På sommaren passar Terre d’Ocs ljusaste mig bra när jag fått färg och denna är rätt mycket ljusare. Min vanliga vinterfoundation är Everyday Minerals i Sandy Fair och den är ungefär samma nyans som Creme. Det är nog bara dessa jag kan jämföra med tror jag. Har bara använt dessa på väldigt länge och så jag kan inte direkt jämföra med nån annan. Hoppas det kan ge nån hint iallafall. Jag är väldigt ljus, skandinaviskt ljus med blont hår och brukar ha svårt att hitta tillräckligt ljusa foundations, iallafall när det gäller flytande.

        • Åhh tack för utförlig förklaring. Då kan jag ju gå och testa ID:s i butik och få koll på nyansen.

          • Lotta said:

            ID:s? Nu får du nog läsa en gång till 🙂 hehe

        • Ojdå, nu såg jag fel hehe. Skall kolla mer på EM och se hur nyansen beskrivs.
          Kram!

          • Lotta said:

            Lätt hänt 🙂 om du vill förresten kan jag skicka ett prov på Creme från min flaska när jag kommer hem från england om en vecka? Kram

            • Väldigt väldigt gärna! Mejlar min adress till den du kommenterar med. Ok? Super supersnäll!

              • Lotta said:

                Japp det går bra. Ska försöka komma ihåg att kolla den när jag kommer hem, använder egentligen inte den mailen längre sen många år tillbaka. Men det är praktiskt att ha en extraadress 🙂 men då vet du att det dröjer drygt en vecka innan du får det, så du inte börjar undra om jag glömt.

Kommentera

