Youtube-favoriter och Everyday Minerals

Just nu har jag fastnat för två tjejer på youtube som inte alls håller på med naturligt men duktiga på all sorts sminkning och skönhet i övrigt. Kan fastna hur länge som helst. Inspirerande! Hittade båda när jag sökte på Everyday Minerals.

Kolla in Beauty Broadcast. Den här om Everyday Minerals hittade jag först.

och

LoveYourDesteny. Hon har så lugnande röst också haha.

Har ni några youtube-favoriter?

Bestämde mig nämligen för att inte köpa c/o Naturkosmetiks foundation och istället satsa på tester från Everyday Minerals eftersom de innehåller Lauryl Lysine som är vårdande för huden. Känner att jag vill testa fler mineralfoundations med något annat än mineraler i eftersom min hud må bättre av det. Kommer också att beställa några skuggor.

Återkommer med hur det fungerar att beställa från amerikanska hemsidan. Finns också några svenska sidor men då är priserna helt annorlunda och testkit finns inte på samma sätt.

Har ni testat Everyday Minerals?

11 comments
  1. Lotta said:

    Jag har använt Everyday Minerals i många år, är jättenöjd med dem. Har testat en hel del produkter men långtifrån alla. Jag har flera favoritprodukter därifrån.
    Min EM foundation tog precis slut men bestämde mig faktiskt för att testa Lily Lolo nu istället även om jag varit nöjd med EM, det är ju kul att testa nåt annat ibland så jag har just beställt lite prover därifrån.

    • Det var tack vare din kommentar om dem för ett tag sedan som jag gick in och kollade ordentligt. Kände till märket sedan innan men mest tänkt att det är ett i mängden men de verkar extra bra. Varifrån köper du EM?

      Lily Lolo var det första mineralsminket jag testade och det håller än.

      • Lotta said:

        Aha, haha ok 🙂
        Jo men de är ett bra märke absolut. Jag gillar att de har flera olika varianter av foundation och så. Tyvärr har deras testkit blivit sämre tycker jag, förut kunde kunde man köpa kit där man fick välja 3 valfria foundations, ett valfritt rouge och en valfri concealerprodukt och bara betala för frakten om man inte köpte nåt annat. Nu har de ju färdiga kit med 5 olika foundationnyanser. Man brukar få välja ett sånt gratis med varje beställning. Jag har bara beställt från deras egen sida, sist beställde jag ganska mycket som räckt länge och det var innan de började dyka upp andra återförsäljare.

        Kul att du är nöjd med Lily Lolo, ska bli kul att testa. Jag hoppas att paketet väntar på mig när jag kommer hem.

  2. Kristin said:

    Använder finishing dust just nu, mycket nöjd hittills.

  3. Carina said:

    Hej,gå gärna in o kolla på Brallis.se.där dom säljer mineralsmink till bra priser bla EM.

  4. Sandra said:

    Jag använde everyday minerals innan och var jättenöjd med det, jag bytte till Tikei som jag också är jättenöjd med eftersom jag vill gynna svenska småföretagare.

  5. Malin said:

    Roligt med You Tube videor!
    Jag har tänkt att jag ska lägga in videor flera gånger men det blir aldrig av.
    Tur att du inte är lika lat som jag… 😉

    • Visst är det!

      Youtube-inläggen är mina ”latinlägg” haha. Går supersnabbt att länka tycker jag,

Kommentera

