Prover

Nu finns det inte bara miniflaskor av vissa Aubrey-hårvårdsprodukter utan också så kallade sachetter hos iHerb. Man kan välja dessa som gratisprover. Till varje order får man nämligen välja ett prov utan extra kostnad. Har redan länkat till Aubreys matrix över vilka produkter som passar respektive hårtyp men den är så bra att jag gör det igen.

Här finns matrixen.

Som vanligt kan jag inte länka till iHerb men för att hitta dem lätt gå in på ”Free Products”, finns längst upp på sidan, och sedan sortera på ”Newest”. Då kommer också flera Aubreyprover fram. Det går också bra att köpa dessa genom att helt enkelt lägga den i korgen. Sidan räknar själv ut om du skall betala för den eller inte.

Under den här kategorin kan man också beställa prov på Egyptian Magic, bläddra bara.

Måste passa på att säga att om jag varit nöjd med de schampon jag testat innan från Aubrey är Aubrey Organics, Ultra-Smoothing Shampoo, White Camellia ännu mer lovande. Aubrey Organics, Camomile Luxurious Volumizing Shampoo och Aubrey Organics, Scalp Soothing Shampoo, Primrose & Lavender är bra men ger lätt strävt hår och har en lös gelékonsistens. White Camellia är mycket krämigare och ger inte alls någon sträv känsla på mitt hår. Passar nog inte de med hår åt det feta håller men för mig är det perfekt. Återstår att se hur det fungerar i längden.

10 comments
  1. Malin said:

    Jag är väldigt förtjust i det som är på bilden, HoneysuckleRose. Jag tyckte det doftade otroligt gott och håret blev fint. En nackdel var att jag tyckte det var svårt att reda ut håret med bara schampot. Det blev en väldig trasselhög innan jag fick i balsmet. Men när väl balsamet var i så redde ju håret ut sig.

    • Har också den upplevelsen som sagt men inte med White Camellia. Kanske värt att testa för dig med?

  2. Malin said:

    Måste ju passa på och säga Gott Nytt År också! 🙂
    Hoppas du fått en bra början på det nya året!

  3. Lisa said:

    Hej! Jag letar efter personer som testat ricinolja i håret. Mejla mig gärna så snart du ser det här, om du kan tänka dig vara med och svara på ett par frågor!
    Mvh, Lisa

  4. Kristin said:

    Yay, precis lagt min första iHerb order (med din rabattkod), spännande!

      • Kristin said:

        Jag sitter redan och kollar vad jag ska beställa nästa gång…
        Jag köpte Aubrey Organics scalpsoothing schampoo, Dessert Essence Coconut balsam, Natures Baby Organics Schampoo, Healthy Times Baby balsam och Dessert Essence Coconut handtvål. Allt detta för ca 250 kr och med frakt billigare än tex eleven, visst blir det fler beställningar!

Kommentera

