Favoriter från topp till tå

Vill ju såklart också lista årets favoriter. Alla har jag inte hunnit recensera än men det kommer.

Börjar uppifrån, dvs håret.

Schampo: Aubrey Organics Primrose & Lavender Scalp-Soothing Shampoo. Ger fint hår, underbar doft och nöjd hårbotten.

Balsam: Santé Brilliant Care balsam. Ger fukt och fyllighet samtidigt som det reder ut håret direkt. Ger mig korkskruvslockar.

Hårvatten/antikli: Äppelcidervinäger är min hårbottens räddande ängel.

Styling: Dr Hauschka Kroppspuder Silke. Egentligen kroppspuder men fungerar perfekt som torrschampo och ger struktur till mitt tjocka men fina hår. Går också att använda till en del annat..

Kroppspuder Silke

1 comment
  1. Malin said:

    Jag upptäckte också Sante Brilliant Care för ett tag sedan. Men hann inte testa tillräckligt tyckte jag innan det var dags för favoritlistan. Men en bra recension på den kommer snart! 🙂

Kommentera

