c/o Gerd lanserar nytt hårserum

Såhär skriver de om nya B2 Hair Serum:

”Säg nej till ”bad hair days”. B2 HAIR SERUM vårdar OCH stylar ditt hår precis som du vill ha det.”

Skall bli kul att se vad det innehåller. Förmodligen kommer jag inte kunna hålla mig från att klicka hem ett.

Om man är sugen på att testa andra produkter så länge kan man numera beställa prover.  Alltid bra att man kan prova först.

c/o Gerd är verkligen ett intressant märke. Produkterna är bra och har stark anknytning till svensk tradition och flora. De är duktiga på ”branding” och påminner på det sättet om Estelle & Thild fast de har helt olika tilltal. Jag är verkligen intresserad av hur man bygger varumärken. Jag skulle gärna arbeta med något sådant i framtiden, gärna kopplat till naturkosmetik. Jag är öppen för alla förslag!

Kommentera

