Rabatt på Aubery

Weekly Special – Extra 10% off the entire selection of Aubrey Organics

Offer ends Wednesday, Jan. 25th, at 10:00 a.m. PDT. Extra discount will be added to the shopping cart.

Ni vet att jag är galen i Aubery och nu är det rabatt på märket hos min favoritshop iHerb. Kommer att köpa på mig lite nu. Passa på!

Det är också 10% på Simply Organic som säljer kryddor, extrakt m m. Jag har Simply Organic, Madagascar Pure Vanilla Extract som är supergott både i bakning och som smaksättning av dryck och annat.

4 comments
  1. Kristin said:

    Och sänkt frakt med 🙂
    Gillar verkligen mitt Aubrey scalpsoothing shampoo trots att håret blir lite strävt men det råder jag bot på med mitt kokosbalsam.
    Nu har jag ju egentligen köpstopp, speciellt eftersom jag bröt mot det igår och beställde Logonas cremefärg, men så såg jag att du skrivit om örondroppar som funkar för hundar och inte kan jag väl låta mitt köpstopp gå ut över vovven inte..? Och att bara beställa EN enda grej from over there känns ju lite onödigt..

    • Schampo är väl ändå förbrukningsvaror? 😉 Du kan ju inte använda schampon som inte gör hårbotten nöjd bara för att det är köpstopp eller? Hihi! Ibland älskar jag att jag handlar till så många för jag kan ju testa allt lite och sedan ge till den som skall ha det. Så även om jag inte skall handla själv får jag shoppa.

      Jag älskar också det schampot! Testa White Camellia också tycker jag för med det blir håret inte alls strävt. Man kan ju göra första schamponeringen med Scalp-schampot för att behandla hårbotten och sedan andra mer rengörande omgången med Camelia.

      Dropparna skall absolut funka till hundar också. Flera har skrivit om det under ”Review”-fliken. Vet att en annan läsare beställde till sin hund också. Skall fråga henne vad hon tyckte.

      • Kristin said:

        Konstigt att håret känns så strävt när det är blött men sen när det är torrt så känns det mjukt. Ska ändå prova white camelia och se vad som händer.

        Nu är jag uppe i tre handtvålar på min inköpslista, en extra till mig, en till särbon och en till pappa, smart att handla till andra :-).

        Vovven är ett riktigt öronbarn så det skulle vara bekvämt att ha ngt hemma som hjälper, ska läsa lite reviews om dropparna.

        • Himla skumt faktiskt.Blir lite bättre av ÄVC också så det kan nog till viss del ha med ph:t att göra…

          Gillar man själva shoppingmomentet är det guld att handla till andra. I LÖÖÖVE it.

          Frågade en annan läsare om hennes vovve men han har inte behövt än. Hon själv däremot älskar dem! Jag har som sagt inte behövt något annat men då gäller det att vara snabb med behandlingen. Vet inte hur bra de rår på riktigt infekterade hörselgångar.

          Det som är bra med denna också är att den inte rinner och håller på och är genomskinlig. Annars måste man ju ligga på sidan och vänta vilket man inte alltid har tid med. Har en olja också från NOW-foods men dels kladdar den och luktar vitlök- det är vitlöksinfusion i tror jag.
          http://www.iherb.com/Now-Foods-Ear-Oil-Relief-1-fl-oz-30-ml/13635?at=0

Kommentera

