c/o Gerd hos Swedish Beauty Factory

Erbjudande hos Swedish Beauty Factory just nu.

”Nu finns alla c/o Gerds nyheter i butiken! Ekologisk deodorant, ansiktsrengöring, ansiktskräm, handtvål och handkräm. Dessutom får du deras ekologiska handkräm (värd 198:-) på köpet när du handlar c/o Gerd för 500:- eller mer (erbjudandet gäller så långt lagret räcker).”

Eco Deodorant

Ser inte det omtalade hårserumet men deon verkar spännande.

Den här veckan  är jag på den årliga skidsemestern i Åre. Såg faktiskt en del av c/o Gerds produkter på Apoteket Karolinen här. Inte sett det innan. Har ni?

Något som hunnit testa några av nyheterna än?

11 comments
  1. Annika B said:

    Jag är så nyfiken på detta märke🙂

  2. Vad kul att ni gillar dem! Deon är verkligen super och hårvården håller vi på att testa som bäst på salongen för att se om den håller måttet. Trevlig helg Ingrid!

    • Skall bli spännande att se vad ni tycker om dem!

      Trevlig helg till er med!

  3. Malin said:

    Jag håller på och testar deon för fullt och så småningom även ett schampo…🙂

  4. Minna said:

    Jag köpte deras hårserum ”B2” samma dag som den lanserades och jag är beroende. Det är verkligen den bästa leave-in produkten jag har provat. Tom min mamma som har jättetunt hår, har nu volym.

  5. Malin said:

    Nu finns det recension på deon på bloggen!🙂

Kommentera

