Min doft

Présence(s) de Bach – EdP

Köpte ju den här parfymen i London för några månader sedan. Är så glad att jag hittade den. Alltid gillat dofter som luktar rent, använde CLEANs parfymer tidigare. Det var desto svårare att hitta naturliga motsvarigheter, särskilt eftersom få finns att dofta på.

Haffade denna på underbara Whole Foods. Tyvärr är den i dyraste laget men å andra sidan är det hela 50 ml. Gillar flaskan skarpt. Har inte kosmetika stående framme men den pryder faktiskt sin plats.

Doften är just väldigt rent men ändå med lite tyngd. Tycker att det är en ganska unisex doft. Hållbarheten är över förväntan. Det behövs heller inte mycket.

Köper gärna den igen. Finns i en brittisk webbshop här, 50/100 ml för £45.85/£61.30 +£7.95 frakt.

Bäst: Doften såklart!
Sämst: Priset och att den inte finns i Sverige.

9 comments
  1. Tack för tipset! Aldrig hört talas om tidigare, ska definitivt spana in.🙂 Kram!

  2. Lotta said:

    Ända sen du skrev om den här första gången har jag varit så sugen på att testa den, och detta hjälper ju inte!🙂
    Jag är redan väldigt intresserad av Bachs blomessenser så den här verkar ju väldigt intressant.

      • Lotta said:

        Det får du oerhört gärna göra😀 tack! Jag har ju din mailadress så jag kan maila min adress.

  3. Gabriella said:

    Vad roligt att du hittat en signaturdoft!

Kommentera

