100% Pure Healthy Skin Foundation With Super Fruits prover

Fick prover av 100% Pure Healthy Skin Foundation With Super Fruits från två vänliga själar där ute efter att ha skrivit om att jag var nyfiken. Tack igen!

Den ljusare Cream passar mig bäst men mörkare White Peach smälter oväntat bra in i huden. Huden blir verkligen sammetsmatt och hållbart. Upplever inte alls att det blir torrt men de gånger jag varit extra torr har det blivit lite sisådär. Inte många foundations som klara det i och för sig.

Kommer med stor sannolikhet att klicka hem Cream när jag inte längre kan så emot.

5 comments
  1. Lotta said:

    Kul att du gillar den! Då skickade jag inte provet i onödan iallafall🙂

  2. K said:

    Hej Ingrid! Jag undrar om du kommer undan med nyansen white peach. Alltså om den ser skapligt naturlig ut på dig? Är den ändå rätt ljus? Jag står o väljer mellan creme o white peach o kan inte bestämma mig😮

    Jag vet att du har en liten aning ljusare hudton än jag men inte mycket.

    Stort tack på förhand!

  3. Hej!
    Tänkte höra om du kan hjälpa mig att välja färg på denna foundation.
    Du vet ju vilken färg jag har på den från borjouis, den är dock för gul för mig. vilken tror du jag ska välja? Cream eller white peach?
    /Alexandra

    • Det var så längesedan testade men igen av dem är så gul som den från B. Tror snarare att det är en fråga om hur mörk du vill ha den.

      Skall ta mig i kragen och fixa ditt prov i helgen…!

Kommentera

