Örondroppar för alla!

I höstas skrev jag om NutriBiotic Ear Drops från iHerb som fungerar kanonbra på mig. Det visade sig att många fler än jag trodde lider av liknande besvär. Flera av er har också klickat hem NutriBiotic och blivit hjälpta. Härligt!

Har tidigare läst på iHerb att flera använder det på sina husdjur. Har nu hört från säkra läsarkällor att en viss schnauzer blivit hjälpt av dropparna. Borde fungera på det flesta djur med öronproblem och alla storlekar på människor. Dropparna är milda men se upp om du är överkänslig mot Grapefruktkärnextrakt.

Har ni någonsin kli i öronen och vill testa naturliga preparat kan jag verkligen rekommendera dessa. Kortison vill man inte ha någonstans i onödan. Går också att använda på andra ställen på kroppen, har märkt en viss effekt i svampangripet eksem.

6 comments
  1. Hejsan!
    Tänkte bara ta och berätta hur det har gått för min lillebrors hy.
    Det blev så att jag fick tag på prover från Weleda och deras mandelserie vilken han nu har testat i över en vecka och de har gett otroligt reslutat!
    Oljan har hjälpt en hel del och nu är hans hy i stort sett återställd. Så det blir till att satsa på Weleda.
    Han fick även ett prov på deras shampoo och body wash, efter endast en gång var hans kliande hårbotten borta.
    Jag är riktigt positivt överraskad!
    Tack för all din hjälp!

    • Fantastiskt att höra! Vad bra han svarade på produkterna! Hoppas att han blir riktigt biten av det naturlia nu då.

  2. Tina Öhberg said:

    Hej! Varifrån beställer du örondropparna? Blir frakten väldigt dyr?
    Med vänlig hälsning, Tina

  3. Tina Öhberg said:

    Tack🙂

Kommentera

