Elysambre och ekorondeller

Ni har väl inte missat rabatten på Elysambre hos GreenDiva?

GreenDiva har också börjat sälja de omtalade Ekorondellerna. Har inte testat själv än men de verkar riktigt bra! Torkar bort kvarvarande mascara med en mörkgrå ansiktshandduk som jag tvättar ofta. Använder sällan bomullsrondeller men jag tror att jag skulle använda dessa desto mer.

Härlig bild att ha på bloggen förresten! Ser ut som karameller. Själv föredrar jag mer dämpade färger och skulle förmodligen välja svarta och vita men omväxling har ju aldrig skadat.

GreenDiva har ofta fina erbjudanden. För att inte missa något är det klokt att anmäla sig till nyhetsbrevet.

4 comments
  1. Sandra said:

    Mamma köpte vita (mirakeltras tyg) rondeller till mig på Rusta, de är inte eko, men det blir ändå mer miljövänligt än engångs.De gick bra att både tvätta och torktumla och de tar bort mascaran (vattenlöslig) till största delen med bara vatten

    • Låter jättebra! Tror att jag sett några sådana någonstans… Är de vit? Blir de isf missfärgade?

  2. Sandra said:

    De är vita, sminkresterna går bort så gott som helt när jag tvättar ur dem med tvål efter användning, Jag kör dem också i tvättmaskinen och de blir helt rena.

Kommentera

