Mascarafavorit i repris

Vid beställningen från Bio-Naturel nyss fick en favoritmascara åka med. Gillar den mycket eftersom den är så hållbar och resultat blir snygg även om man måste jobba lite för det. Att jag beställer igen är verkligen ett gott betyg!

Läs recension här.

Det är inte längre fri frakt över 100 på Bio-Naturel så frakten är numera alltid  €6.90. Den finns också att klicka hem i Laveras egen shop och hos VitaVera, dessvärre dubbelt så dyrt. Har för mig att den fanns till bra pris hos Feelunique där finns den inte längre. Värt att hålla utkik i alla fall.

10 comments
  1. Pernilla said:

    Hej, kolla in kostmetikkaufhaus.de. Frakten beror på hur mycket man beställer. Ju mera destu mindre frakt.
    Brukar beställa primaveras oljor från dem.

  2. Rebecka said:

    Är inte frakten 6,90?

  3. Gabriella said:

    åh, behöver verkligen verkligen en ny mascara men vet inte vad jag ska skaffa! jag har jätterinniga ögon så jag brukar alltid använda vattefasta alternativ men den jag brukar ha (en konventionell alltså) har blivit discontinued 😦 Så jag tänkte att det var ju ett ypperligt tillfälle egentligen att byta över till en naturlig. Men efter att ha tittat på recensioner så verkar de naturliga mascarorna vara uppdelade i två läger: hållbara men ger en naturlig look inget för mig som redan har kolsvarta fransar) eller ger bra fransar men inte hållbara. *suck* Och shit vad dyrt mascara är!

Kommentera

