Skynda till Åhléns

Fick tips i kommentarerna att Åhléns har rabatt på Estelle & Thild. Sprang dit på lunchen för att kolla om det fortfarande är rabatt. Visst är det det men bara till och med imorgon. Skynda er om ni vill fynda något. Riktigt bra kampanj. Åhléns verkar ha tagit in alla ansiktsserier men inget för kroppen.

Kan verkligen rekommendera  Estelle & Thild Ecorganic Cleansing Milk – FRAGANCE FREE  som jag ju okynnesköpte i höstas. Jag älskar den!!

 

Estelle & Thild Cleansing Milk Fragrance FreeNu vill jag hemskt gärna okynnesköpa Ecorganic Facial Toner FRAGANCE FREE. Blandar ju nästan allt ansiktsvatten själv och tycker att det blir väldigt bra. Men det vore ju himla fint att ha ansiktsvatten i samma serie. Dessutom skulle jag vilja testa någon av de parfymfria ansiktskrämerna för att få en komplett serie- är väldigt dålig på att använda hela serier förövrigt. Det känns däremot inte det minsta motiverat. Har flera krämer jag vill prova i min ägo redan.

Kan förresten recensera rengöringsmjölken så att ni kan läsa om det imorgon innan erbjudandet går ut.

Tycker ni att jag skall slå till på anskiktsvatten och eventuellt tillhörande kräm?

9 comments
  1. Lena said:

    🙂 Vad bra att du hann! Såg det av en ren slump när jag sprang in på Åhléns!

  2. Catti said:

    Jag älskar tips av den här sorten! 😀 det är som reklam jag verkligen vill ha. Har själv funderat på att köpa den där rengöringen länge, speciellt efter att ha läst din recension. Jag tycker att du ska slå till på ansiktscreme skulle vara intressant att läsa en recension.

  3. Louise said:

    Slå till! Aldrig fel med snygga och bra ”fynd” 😉

  4. Annika said:

    Jag kanske är lite konstig….men jag funderat alltid över vad det är jag betalar för egentligen. Som Estelle & Thild. Det som lockar mig är ju inte bara det faktum att innehållet verkar bra. Även om jag vid en liten snifftest på Åhlens tyckte att det mest doftade råg? Det jag funderar på är hur mycket vi betalar för den snygga förpackningen (för den tilltalar mig verkligen!) och till viss del, reklamen. När jag börjar tänka i de här banorna så blir jag lite rebellisk och känner att jag bara vill betala för själva innehållet och då hellre kanske gynna någon som tex Eilas som har ”bruksstil” på sina förpackningar.

    Hur tänker ni andra? Är jag bara en kostnadsmedveten, ähum, smålänning…?

    • Jag är precis likadan. Gillar billigare saker mer för dem kan jag använda med gott samvete. Hatar dåliga affärer så att säga. En hel del gör jag ju själv också men ibland lyxar jag till det med smådyra produkter. Tror absolut att man betalar mycket för konceptet. Ibland är jag beredd att betala det just för att det blir en härlig helhet. Å andra sidan är Estelle & Thild inte så dyrt för att ändå vara lite extra lyxigt. I viss mån innehåller E&T, Luxsit och andra lite dyrare märken även dyrare och mer speciella ingredienser. Hur nödvändiga de är kan man nog diskutera. Dock är ansiktsrengöringen en riktig superprodukt så den betalar jag gärna lite mer för.

      • Annika said:

        Jag betalar också gärna mer för något om jag anser är bra. Jag har aldrig i hela mitt liv köpt några dyra ”fina” produkter så det tar emot lite att slanta upp… Jag hatar också dåliga affärer… Vi verkar vara lite lika =)

        Gör du egen ansiktscreme? Jag skulle vilja göra en dagcreme men hittar inga recept utan parabener. Det jag vill åt är en vit härlig creme som återfuktar. Min hy återfettar sig själv snabbt så det är mest fukten jag vill ha.

    • Ansiktsvatten var det ca 50 kr rabatt på t ex. Ingen speciell procentsats som jag förstod men bra nedsatt iaf.

Kommentera

