Inte bara jag som gillar Weledas duschkräm

Läste en recension  av Weledas duschkräm ros på den tyska sidan Pinkmelon för ganska längesedan. H*n använde den också till hårtvätt, och flera andra saker också förresten. Läs den trevlig resensionen.

Har länge tänkt testa att använda just till håret. Dragit mig lite för det eftersom man inte vet resultatet och jag ofta går hemifrån med nytvättat blött hår – risky när man inte vet hur det blir. Lite skeptiskt eftersom sesamolja så högt upp i INCI. Testade äntligen och det gick alldeles utmärkt! Håret blev mjuk och rent. Skippade balsamet och sköljde bara med ÄCV. Blev utmärkt! Hade dessutom ricinolja och topparna och det tvättades ut bra trots att jag inte ens gnuggade extra. Schamponerar alltid två gånger- glöm inte det.

Jag använde en lite förpackning av  Havtorns-varianten som är min favorit. Har faktiskt aldrig ägt någon stor tub av dessa utan kommit över småttingar billigt flera gånger. Köpte i Berlin och brukar också klicka hem från Bio-Naturel. De är så bra att ha med i neccessären. Brukar använda som både handtvål och duschtvål. Det är lite dyrare än en stor tub så vid nästa beställning från Bio-Naturel får det nog bli en stor tub. Lär dröja något år till dess om jag känner mig själv rätt.

Bodystore finns de till bra pris också men någon tia dyrare. Så dumsnål kan jag vara ibland. Vänta jättelång tid för att spara några ynka slantar…

Min recension av dem som duschkrämer finns här.

Använder dessa duschkrämer som rakkräm ibland, läs mer om det här.

Använder ni produkter på oväntade sätt?

2 comments

Kommentera

