Testar c/o Gerd

Har börjat testa dessa så smått. Inte riktigt haft tid att utvärdera produkter ordentligt på senaste så det lär dröja ett tag innan en ordentlig recension kommer. Vet att många är nyfikna på B2 Hair Serum så ett första intryck kan jag dela med mig av på alla tre produkter.

Har testat serumet i både torrt och fuktigt hår och för mig fungerar det bäst ifuktigt. Lockarna får en annan spänst och glans. I torrt hår suger topparna åt sig rejält så för ordentlig effekt behövs ganska mycket på mig. Det känns att serumet är vårdande och doften är underbart kryddig citrus. På lång sikt tror jag att det kan ha riktigt god effekt.

Ansiktstrengöringen har jag inte använt så mycket. Har svårt för att ta den kring ögonen då pepparmintsoljan gör att det kyler väl mycket. I resten av ansiktet är den jätteskön men jag föredrar att ta bort allt smink med samma rengöring. Nåja, kommer att testa mer med stängda ögon.

Gillar ansiktskrämen skarpt. Den är mycket tunnare än vad jag är van vid men vädligt återfuktande  vilket jag nog behöver mer än jag tror.

Kommentera

