För alla intresserade

Detta skall inte bli någon LCHF-blogg. Jag är absolut inte rabiat mot kolhydrater men jag är övetygad om att naturligt fett är hälsosamt och kolhydrater onödigt i vår kost. Gott är det däremot. Tycker att alla som är intresserade av kost och dess inverkan på kroppen borde se denna video.

Det är en svensk version av den jag visat tidigare.

Även för oss som är intresserade av hur nya teorier och strömningar sprids och blir till är videon intressant. LCHF sprids till stor del mun till mun, dator till dator, blogg till blogg. Väldigt intressant tycker jag!

Sett hos Kostdoktorn:

”Inte ens världens alla arméer kan stoppa en idé vars tid har kommit.”
-Victor Hugo

Eller hur?

Trend-diet? I think not!

1 comment
  1. Supertänkvärt. Jag äter inte heller socker på vardagar, just för att jag inte tror att vi behöver det. Bloggade senast idag om min syn på kost och långvarigt tänk som fungerar i längden. Och jag mår superbra! Kika gärna in och läs 🙂

Kommentera

