Era lotionfavoriter

Alltid lika kul att höra vilka produkter andra gillar. De här favoriterna framkom under det här inlägget.

Tropical Coconut Hand and Bodylotion från Desert Essence. Den är som sagt påväg hem till mig. Lustigt nog var det den första rekommendationen jag fick också hade jag redan klickat hem den. De andra dofterna verkar också bra men tänk på vad jag skrev om här om ni är puritaner.

Organic Indulgence Silkening Body Lotion i olika doftar går hem hos flera.

Systerföretaget Deep Steeps lotions verkar också vara höjdare.

 Rose Body Moisturizer

Dr Hauschkas rekommenderades också av flera. Ingen är mindre förvånad än jag. Älskar Dr H även om jag inte köper så ofta pga pris och nyupptäckarlust.

blood orange and vanilla body milk

En annan lågoddsare som går hem hos många är John Masters Blood Orange & Vanilla Body Milk. Vågar knappt prova, det kan bli en dyr last.

100% Pure Body Creams råder delade meningar om. Vissa upplever dofterna som för starka. Beror säkert på vilken av alla dofter man väljer. Priset är också i överkant för min del. Finns det lika bra billigare väjer jag det alla gånger.

Har inte länkat till inköpsställen i första hand ovan men de tre första finnsiHerb. Dr H i deras egen svenska webbshop och flera andra ställen. JMO finns till bra priser från lookfantastic. 100% Pure finns bl a på Eleven.

3 comments
  1. Sofie said:

    Håller med dig ang JMO.. Vågar inte heller prova pga prislappen. 😉

Kommentera

