Reseförpackningar

Jag älskar smått av allt. Både för att det är praktiskt och roligt att prova nytt utan att lägga för mycket pengar. Dessutom har jag alltid varit förtjust i allt små saker. Weleda har kommit med ett nytt travel kit. Finns bl a hos Lifebutikerna. Weleda har ju också sina ansiktsserier i miniformat, finns lite här och var. EKOLOGISKA FAVORITER PÅ RESAN iHerb har en avdelning med reseförpackningar. Själv gillar jag (surprise) Aubrey Organics Sensitiv skin. Finns också i svenska shopen Green Mama. Flera hårvårdsprodukter finns också i småflaskor. Softskin har en del provförpackningar och kit här. Det här är jag lite nyfiken på. Swedish Beauty Factory har också en egen kategori för travelsize. Detta skulle jag vilja testa. Suki Complete Care for Calm skin

Eleven har ett stort urval av boxar och provset.

Burt's Bees Head to Toe Kit

Kommentera

