Lägg av!

Hur underbart ser inte det här ut då? Ser ut som ett härlig gräddberg. Man vill ju bara äta upp det! Med största sannolikhet lika mumsig för huden som det ser mumsig ut.  EKO FAIRTRADE Ice cream Body Butter, Argan & Shea 250ml Kokos

Det finns bara ett problem. Jag behöver absolut inget bodybutter!

Kommer att säljas hos Loveko från och med 20:e juli.

Vad är det med spritsade saker som gör att det är så oemotståndligt? Förrsten kan tilläggas att sist jag fick hem ett bodybutter från Loveko stod sambon och åt ur burken!! Inte undra på att det var gott med kakaosmör, kakakoessens och kokosolja.

7 comments
  1. Du har verkat lite splittrad på senaste tiden till huruvida du vill köpa nya fina grejer eller motstå, haha! Men jag förstår dig, jag har exakt samma problem. 😉

    • Helt schizo! Oftast konstaterar jag bara; Fint men onödigt också inte mer med det. Hänge det i ett par månader eller så kanske jag tänker över det igen.

  2. Sandra said:

    Vilken gullig sambo, mammas väninnas mormor ställde en badmuffin hon fått på kakfatet. Det kan bli lite fel ibland 🙂

      • Sandra said:

        Ja,
        och min älskling undrar om man äter Bodybutter som det är eller bör man ha kaffe till 😉

Kommentera

