De där tyskarna

Jag älskar förvisso amerikanen iHerb men är det något land vars nauturkosmetikutbud jag skulle vilja ta med mig hem så är det Tysklands. De har ju så mycket både prisvärd naturkosmetik och exklusiv högteknoglisk dito.

Har ganska nyligen börjat kolla på tyska videos och följer sedan länge Pinkmelons naturkosmetik-del. Förstår man inte tyska finns alltid Google-translate. Det får mig förvisso att bli grön av avund på alla som kan handla Alverde och Alterra när de vill men det är det värt.

För mer tips om recensioner, i synnerhet tysk naturkosmetik, kolla här.

2 comments
  1. Vad bra tips.
    Bra sätt att fräscha upp min tyska också.. 😉
    Jag gillar också iHerb, men det har varit riktigt segt att få paketen på senare tid.
    Jag har fått alla, men det börjar bli lite väl lång väntetid och man får planera lång tid innan vad man ska ha.
    Hoppas att det går snabbare snart igen…

    • Har också upplevt det med iHerb på senare. Min favorit Lisa Lilleseth hade däremot fått sitt paket på 3 dagar nyligen! Vet inte om hon beställde med DHL då. Fått in henne i iHerb-träsket också verkar det som….

      Alltid trist att vänta men jag lider inte så mycket av det. Kanske för att jag alltid hamstrar den typen av produkter jag köper därifrån, tvål och sådant.

Kommentera

