Set som gärna får ta sig hem till mig

Hittade två set på Naturisimos REA som jag blev supernyfiken på.Balm Balm Organic Facial Kit - Balm Balm

Testat ett par saker från Balm Balm och de håller hög kvalitet. De är förhållandevis enkla produkter som man i princip kan göra själv men ändå. Sugen på att testa detta set för ansiktet ändå!

Någon som har testat Balm Balms ansiktsvård?

Tata Harper Deluxe Beauty Set - Tata Harper

Lyxiga Tata Harper står väl inte riktigt på min lista egentligen men nyfiken blir jag allt!

Någom som testat Tata Harper?

2 comments
  1. Vi verkar tänka lite lika för nu har jag hunnit före igen! 😉
    Jag har testat två små prover från Tata Harper.
    Recension i slutet av veckan.
    Proverna fick jag från naturisimo så det är ju ingen utförlig beskrivning, men en liten test.
    Rengöringen för torr och känslig hy och mask.
    Jag upplevde dem som tyvärr uttorkande vilket jag inte tycker de borde vara för torr hy och definitivt förväntat mig mer med den prislappen…
    Kanske fungerar bättre för oren hy för det kändes verkligen som det rengjorde på djupet…
    Nu ska jag inte avslöja mer utan du får läsa resten i inlägget… 😉

    • Det utlåtandet ser jag fram emot! Du är så duktiga att recensera snabbt. Måste ta bilder och redigera dem!

Kommentera

