Ta vara på produkter man inte riktigt gillar

Hoppas att ni inte tröttnat på alla videos? Det har inte jag kan jag säga.

Har en till favorit (inte grön) som är riktigt kul att lyssna på. Den här videon handlar om hur man kan använda produkter man inte är riktigt nöjd med men inte vill ge bort eller slänga. Himla klimatsmart!

 

 

Visst är han härlig? Får både energi och blir lugn på samma gång. Han pratar väldigt fort men det gillar jag.

Vill ni se fler videos är det bara att säga till! Har många många på lager från olika kanaler.

7 comments
  1. Louise said:

    Fler videos!!! Whooot whooot!

    • Va bra att du gillar det! Känner mig lite tjatig ibland. Vissa gillar inte alls youtube har jag förstått men jag tror att det är en minoritet.

  2. Håller helt med Elisabeth! Tyvärr är det så trist att youtube är blockerat på jobbet (sitter i en extremt händelselös reception) så jag får otåligt vänta till jag kommer hem! 😉

  3. Pingback: Ingrid B Beautiful

Kommentera

