Prisvärda tyskar

Få har väl missat att tyska webbshops-jätten zalando har en svensk del numera med en hel del naturkosmetik. Jag är helt till mig över att min favoritmascara nu finns där till i princip samma pris som på Bio-Naturel  och dessutom med fri frakt! Underbart är ordet! Hade bara Santé Brilliant Care funnits där också till lika bra pris hade lyckan varit gjord.

INTENSE VOLUMIZING - Mascara - Svart

Sidan är något svårnavigerad (om ni anställer mig zalando har jag många bra förslag på förbättringar). Tycker att det enklast att gå till skönhetsdelen, som bara den är svår att hitta, och sedan leta på märke.

9 comments
  1. Som gjord för mig, haha! Blir nog en och annan beställning därifrån i framtiden 😉 Är lite sugen på Laveras omtalade mascaror och handkräm bla. 🙂

  2. emma said:

    Har du(eller någon annan) faktiskt beställt från Zalando? Är de ok?

    • Jag beställde mascaran ionsdags. Nu ligger den och väntar på utlämningsstället.

  3. Håller med om att den är svårnavigerad. Varit inne och kikat där och blir trött innan jag ens börjat…

    • Pust ja! iHerb känns som en dröm i jämförelse. Skam den som ger sig tänker jag och slösar massa tid.

  4. Sofie said:

    Har redan hunnit handla två gånger där och testat lavera mascaran för första gången och det är den bästa jag använt någonsin! Uppfyller alla krav:)

    • Vad härligt att den passar dig också! Tycker också att den är superbra som du vet! Inte många andra som har testat än vad det verkar i bloggosfären…

  5. Blev helt yr första gången jag var inne på sidan och efter mycket letande hade jag ändå inte hittat till skönhetsdelen, men nu äntligen så. 🙂

Kommentera

