Aubrey-julafton på iHerb!

Det har väl inte undgått någon att jag är superförtjust i Aubrey Organics. Läs vad jag skrivit om Aubrey under taggen.

Nu har iHerb 10% på allt från Aubrey. Pågår fram till onsdag 10 00 kalifornisk tid, dvs kl 19 svensk tid om jag räknat rätt.

Det är också 10% på andra varumärken under helgen. Kolla här!

iHerb’s Weekend Special:

Try Tropical Thin with Green Coffee Extract, Raspberry Ketones, African Mango and Green Tea, a $19.95 value, for $3.00 only!
Limited to one item per customer. Our regular low price will apply if you order more than one unit.

Extra 10% off on the entire selection of:
Aubrey Organics     Country Life    Garden of Life    Madre Labs     Natrol    New Chapter    Planetary Herbals    Rainbow Light     Source Naturals    South of France

Mon-Thurs, iHerb’s Daily Specials start at 10 a.m. (California Time), and last for 24hrs. On weekends, Specials begin Friday at 10 a.m. and end Monday at 10 a.m.

iHerb’s Weekly Specials:
Enjoy an Extra 10% Off any item in our   Cholesterol Category!

Enjoy an Extra 20% Off   Badger Company, Sunscreen, SPF 34   and   Badger Company, Baby Sunscreen, SPF 30+

Om ni inte handlat från iHerb än får man numera $10 om handlar över $40 vid första köpet med koden YUR661. Under $40 får man $5 rabatt. Se bara till att inte handla för mer än drygt $40. Då är risken stor att man måste betala moms. Läs om det i min guide här. Alla iHerb guider ligger i listan till höger.

4 comments
  1. Gabriella said:

    Ja vad bra! Ska ju köpa shampoo från dom. Tänkte testa Calaguala shampoo och leave-in. Har nu haft Blue Chamomille (tror jag det är) men tycker den är odryg och håret är fett redan dag 2. Och så ska jag köpa antingen Dr Bronners eller Dr Woods men har lite svårt att bestämma mig för vilken… Tror jag testar Dr Woods för som du sa den är billigare och jag har testat Dr Bronners innan. Vet du något hårskölj eller balsam eller liknande som är som ett färdigt vinägerskölj kanske?

Kommentera

