Rabatt hos Naturesbeauty

Med koden ”FYLL PÅ” får man 5% rabatt på hela sortimentet hos Naturesbeauty augusti ut!

Ekologisk och naturlig hudvård på nätet

Den här är jag lite småsugen på men jag behöver då rakt ingen mer ansiktstvätt, tyvärr. Inte behöver jag heller någon mer tvål men black soap har jag god erfarenhet av. Rekommenderas till torr och exematös hud som ändå behöver tvättas.

För de som är ovana med INCI kan jag säga att allt i sortimentet är godkänt med guldstjärna i kanten i min bok. Trygg naturkosmetik med andra ord.

Ibland blir det många inlägg med rabatter. Försöker tipsa om sådana jag uppskattar själv och tror att andra kan ha nytta av. Gillar ni det också?

6 comments
  1. Maria said:

    Jag uppskattar det mycket! Plus att veta att jag inte behöver lusläsa INCI själv! Känns lyxigt att någon annan banat väg! Tack!

  2. Maria said:

    Nej det har jag missat! Tack! Jag har använt naturkosmetik i 15 år men sista åren har det verkligen exploderat! Tyvärr finns det ju alltid några som hakar på s.k trender…. Och ibland är jag så ”kräk-trött” på att ta reda på allt själv. (dessutom börjar jag bli tant och skulle behöva läsglasögon för att se vad det står :-))

    • Det har det verkligen! Har du använt Dr Hauschka, Weleda och olivtvål ungefär under dessa år eller har du gjort själv? Greenwashing och företag med lägre ambitioner än man själv är tröttsamt men jag klandrar dem faktiskt inte. Alla drar sitt strå till stacken tycker jag.

      Hihi, jag vet precis vad du menar med läsglasögon. Innan mamma hade progressiva glasögon som hon alltid har på sig tyckte hon att det var riktigt jobbigt i matbutiker också. Jag och min bror är nötallergiker och vi är allmänt väldigt ”ingrediens-medvetna”. Gav henne det här så hade hon alltid läsglasögon med sig i alla fall.
      http://www.designtorget.se/designtorget/se/webbshop/Fler_smarta_saker.Lasglasogon_Eye-Card.dcp

  3. Maria said:

    Ja Weleda, Dr Hauschka gillar jag inte lukten på… Rena oljor, Henna och fuskat en del😉
    Håller med dig om att alla drar sitt strå till stacken. Men ibland blir jag trött, när jag låter mig luras!

    Nu vet jag vad jag ska önska mig av mina barn🙂

    • Den är speciell den lukten. Visst är det trist att alltid lusläsa allting!!!

      De finns på flera ställen på nätet och på Designtorget.

Kommentera

