Rabatt och borstar från e.l.f.

Som ni märkt försöker jag ju lära mig att skugga ögonen. Har hittills hållt mig till Eco Tools men de har ingen bra skuggborste som man kan köpa separat. Den som finns är alldeles för stor. Concealerborsten fungerar till skugga med men är också den ganska stor. Vill inte heller lägga ut så mycket på borstar eftersom jag inte vet vad jag gillar än.

Därför letade jag efter en billig och bra skuggborste. Letade naturligtvis på bloggar och på youtube. Förstod då att många gillar e.l.f., deras billigaste skuggborste skall tydligen vara jättebra! Sagt och gjort. När det var extra billig frakt beställde jag två sådana och lite andra borstar. Är supernöjd än så länge.

Just nu är det 30% på hela sortimentet så det kan vara dags att beställa. De har ofta bra erbjudanden på så mycket som 50% men jag har hört skvallras om att de inte kommer ha det lika ofta framöver så jag slog till med 30% ändå.

30% off Everything Continues

Amerikanska hemsidan är mycket mer översiktlig så det är enklare att titta runt där. De har också trovärdiga recensioner till produkterna, väldigt praktiskt. Annars finns massor om e.l.f. på world wide webb att googla fram. Märket är väldigt populärt i USA har jag märkt.

Mer om e.l.f och borstar snart!

5 comments
  1. Var inne och kikade på deras hemsida precis, shit (ursäkta uttrycket) vad mycket grejjer de har!🙂 Hade ingen aning om att e.l.f. var så naturliga. Kanske något att kolla in. Blev sugen på den där borsten, den såg bra ut för ändamålet.

    • Fast det är bara några få saker som är naturliga. Delar av mineralserien är väl naturlig men innehåller också bismuth. Borstarna däremot är helt fritt fram!

      • Aha! Tack förklargörandet!🙂 Jag använder mina Eco Tools flitigt men har sammaproblem som du att de inte har en lite mindre ögonskugge borste. Så kanske kan e.l.f. vara lösningen.

        • Jag tycker att deras vanliga skuggborste är utmärkt. Tittar också på Coastal Scents som verkar jättebra men frakten hit är lite i dyraste laget. Å andra sidan är borstarna ruskigt billiga och snygga. De har också massor av pigment och annat att göra själv. Känner att jag kan spåra ur om jag börjar med det också….

          http://www.coastalscents.com

Kommentera

