Rättelse för Aubrey-julafton

Först trodde jag att jag inte är helt läskunnig men det verkar som att iHerb ändrat något på sin Specials-sida. Förra skrivningen var något tvetydig må jag säga. Eller vad tycker ni? Ändringen är till det bättre i alla fall. Nu står det såhär istället:

iHerb’s Weekly Specials:

Enjoy an Extra 10% Off any item in our   Cholesterol Category!

Enjoy an Extra 20% Off   Badger Company, Sunscreen, SPF 34   and   Badger Company, Baby Sunscreen, SPF 30+

Extra 10% off on the entire selection of:
Aubrey Organics     Country Life    Garden of Life    Madre Labs     Natrol    New Chapter    Planetary Herbals    Rainbow Light     Source Naturals    South of France

Weekly specials start each Wednesday at at 10 a.m. (California Time) and end on the following Wednesday at 10 a.m.

10% gäller alltså till kl 19 idag onsdag!

Behöver ni hjälp att välja hudvård eller hårvård finns god hjälp på Aubreys hemsida.

Jag har redan klickat hem tre paket med Aubrey och lite annat till stora delar av familjen. Mormor med känslig hårbotten älskar precis som mig Primrose & Lavender Schampoo, mamma får dubbel påfyllning av hårspray, jag behöver en tredje flaska balsam- och lock spray, en stor tub av ansiktskrämen för känslig hy som är jag verkligen gillar, en till flaska av den bästa spraydeon jag testat hittills med mera.

Vill ni se bild på när allt kommit? Kanske är som att fråga om barnen vill ha glass efter maten?😉

2 comments
  1. Kristin said:

    Klart vi vill se bilder! Fick hem ett paket igår fr iHerb och denna gång gick det väldigt snabbt, hoppas det håller i sig, att vänta 4-5 veckor är inte kul…redo för en ny beställning redan🙂

Kommentera

