Dr Hauschka hos Bio-Naturel

+

 =

Sant!

Är det bara jag som missat detta? Det är ju det enda märket jag saknat hos Bio-Naturel. Verkar som att de skickar till Sverige och övriga världen också. Eller? I andra tyska shoppar med tyska Dr Hauschka priser säljer de inte Dr H utanför Tyskland. Fantastiska nyheter för en fyndshhoppare som mig, priserna är märkbart lägre.

Synd bara att de inte har fri frakt över 100 € längre. Skall man bara ha ett par saker kan man ju lika gärna köpa i Sverige men handlar man en del från t ex Santé, Lavera, Logona, Dr Hauschka och Weleda lönar det sig alltid. Frakten är 6,90 € oavsett storlek på paketet så  det är lika bra att köpa mycket.

Mer om att handla från Bio-Naturel står här.

Någon som hunnit klicka hem Dr H från Bio-Naturel än?

5 comments
  1. Ellinor said:

    Ja jag såg det oxå för nån vecka sen, blev precis lika glatt överraskad som du🙂 Jättebra att de äntligen finns där!

  2. Skulle bara önska att de hade de billiga tyska märkerna också! Har just smort in mig med ett body butter jag köpte på DM för någon euro; den är helt underbar!

Kommentera

