Haul som det heter i England

Det blev visst lite när det var 10%. En del är till mig och resten till mamma och mormor. Några saker har jag inte testat innan, andra är favoriter jag använder mycket. Bilder var efterfrågade så här kommer ett par!

För att inte slösa på plats i paketen handlade jag andra förnödenheter också. Det är en konst att både hålla sig under $42 och fylla paketen. Ibland är det tvärtom men inte med de här produkterna. Detta är innehållet i fyra paket. Beställde tvättmedel också men det fick inte plats på bilderna. Som ni ser är det inte jättespännande saker men det behövs alltid. Allt är inte till mig här heller.

Något särskilt ni är nyfikna på som jag inte recenserat innan?

10 comments
  1. Haha, ser härligt ut!🙂
    Jag ser framför mig bagagebandet som börjar ge vika och börja ryka av ansträngning för din resväska…😉
    Har shoppat flitigt här med så jag ska inte säga något…
    Känt mig torr i ansiktet så jag håller på och undersöka nattkrämer.
    Sen har jag handlat makser också som jag iofs har använt förut men inte recenserat.
    Jag är lite nyfiken på tandkrämerna som de ser ut att du köpt?
    Har du recenserat alla dem?
    Jag ska kika lite i ditt arkiv.
    Jag har hittat en tandkräm jag gillar, men någon att byta med är ju inte helt fel..😉

    • Typ! Tur att det är mest förbrukningsprodukter i alla fall. Idag var jag på utförsäljningen på Frid o Liv som Hannah tipsade om. Ojsan…. Blev några skuggor från c/o Naturkomsetik och en duo från Terra d’oc och några andra saker.

      Vilken mask är det du köpt igen? Har testat några från dem men inte fastnat direkt.

      Bara den röda Jason, den är en favorit. Gillra Kiss my Face också men den är dyrare och lite mindre effektiv men å andra sidan mildare, perfekt om man som jag ibland har väldigt känsligt tandkött. De kompletterar varandra. Den blåa Jason är helt ny.

      • Jag har köpt Jurliques mask Intense Recovery mask. Den känns som den jobbar med huden utan att för den skulle slita ut den. Det var min favorit förra året och det lutar nog att bli det i år igen. Vissa masker känns det inte som de gör något alls och andra är alldeles för starka för mig. Fick en riktigt läbbig reaktion igår från en kräm som satte sig på andningsvägarna så just nu är jag mindre sugen på att testa nya saker. Första gången det sätter sig å andingsvägarna dock men fortfarande läbbigt…. Har ju en hel lista som jag inte recenserat så det blir nog inga problem att hitta något att skriva om dock…😉
        Gillar Urtekrams tandkräm förresten.

  2. Gillar du Aubreys produkter eller?😉 Jag har inte varit jätteimpad av Aubreys hårvård, men så beställde jag detta balsam när dom hade en drive på iHerb: http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-GPB-Glycogen-Protein-Balancing-Conditioner-11-fl-oz-325-ml/7549. Det luktar riktigt gott, känner mig fräsch när jag använt det. Sen återfuktar det bra också. Inte så att håret blir så där lättutrett och silkesmjukt, men omvårdat. Har du testat det?

    • Näärå inte alls.

      Använt flera testers men inte fastnat för det. Var nog mest doften. Får nog ge det en ny chans. Fuktgivande balsam växer inte på träd.

Kommentera

