Nygamla vänner

Två bloggare som gjort omstart är Ellinor och Bitte alias EkoJante.

Dr.Hauschka Terapeut Ellinor Mannberg

Ellinor skriver framför allt om Dr Hauschka. Alla vi som läste hennes förra blogg Beauty & Nature vet hur mycket hon älskar Dr Hauschka. Förstår henne helt! Nu är hon dessutom diplomerad Dr Hauschka-terapeut. Oj, vad gärna jag skulle vilja gå på en behandling hos henne. Hannah har testat och det verkar gudomligt!

Missa inte flikarna högst upp på sidan!

EkoJante har också bloggat tidiagre under SminkJante. Nu har Bitte gjort comeback som EkoJante och utbildar sig till ekologisk hudvårdsterapeut. Till vardags arbetar hon på fantastiska Turkos som förser Sverige med bl a Nvey Eco. Hennes specialité är nagellack och ögonskuggor. Kul!

Bilder lånade från ellinormannberg.com och ekojante.blogspot.se

2 comments
  1. Tack söta, underbara Jenny Jahn på Loveko för att du valt att ta in den bästa tandborste jag någonsin använt, och även distribuerar den över hela Europa! Jag är bara en i raden av en massa ekobloggare som nu hyllar denna geniala uppfinning som gör att man med gott samvete kan borsta sina gaddar utan att läcka ut en massa farliga plaster i munnen och miljön. Eko Tandborsten är gjord i pandasäker bambu, och med strån av bambukolsfibrer. Den är underbart mjuk utan att för den skull kännas mesig, toppen på stråna är så pass tunna att de lätt kommer mellan tänderna och gör rent som tandtråd. Den känns också jätteskön mot tandköttet utan att vara det minsta aggressiv som många vanliga tandborstar. Mina tänder har aldrig känts så perfekt rengjorda som nu. I början kändes det lite ovant med en så pass tunn borste för jag är van vid tjocka Jordan-tandborstar, men det vande jag mig snabbt vid. Om du inte vet vad du ska ge till familj och vänner i julklapp så kan jag varmt rekommendera Eko Tandborsten! Du köper den hos bl.a Loveko och Maryfly Organics .

    • Visst rengör den bra! Synd bara att jag inte kan använda trä i munnen, ryser av bara tanken. Testade några gånger men klarade inte av det.

Kommentera

