e.l.f. Bamboo Brushes och Studio Brushes

Vill bara tipsa om att e.l.f. har rabatter hur ofta som helst. Skulle kunna fylla hela bloggen med dem men det kommer jag såklart inte att göra. Eftersom jag skriver mycket om vad jag intresserar mig för för tillfället vill jag ändå tipsa om det. För att få alla erbjudanden direkt mejlen, anmäl er till nyhetsbrevet längst ner på sidan.

I helgen är 50% på alla Bamboo brushes och 25% på hela Studio-linjen inkl borstarna eller £10 rabatt vid köp över £30. Går tyvärr inte att kombinera.

Det dumma med e.l.f. är att frakten är dyr, nästan 45 kr oavsett hur mycket man handlar. De har ofta lägre frakt med olika koder som tur är. Är man intresserad av att handla från e.l.f. skall man absolut leta efter koder eller anmäla sig till nyhetsbrevet som sagt.

Kom ihåg att det inte finns mycket naturligt på e.l.f. förutom några saker ur Mineral-linjen men borstarna är vare sig bra eller dåliga ur naturligt perspektiv.

3 comments
  1. Erica said:

    Hej! Jag undrar bara hur du tänker kring den sista meningen, att borstarna varken är bra eller dåliga ur naturlig synpunkt?

Kommentera

