Marilou och tävling

Har fått flera frågor om Marilou Bio. Har inte testat någon produkt själv eftersom jag inte känt något direkt köpsug efter dem. Men jag tycker att det är kanonbra med en prisvärd serie som alla kan få tag på.  Masken kanske hittar hem till mig eftersom Jenny tyckte så mycket om den.

Marilou BIO Purifying Face MaskMarilou BIO Hand Cream

Testat handkrämen i butik och den kändes väldigt mjukgörande men doften var inget för mig.

Flera av de löddrande produkerna innehåller Ammonium Lauryl Sulfate som jag undviker. Som vanligt gäller det att läsa INCI.

Just nu har Marilou en tävling på sin svenska Facebook-sida där man kan vinna Eye gel, Body Scrub, Day cream samt Face Scrub.

Kommentera

