Mascara Volume Green Pride och annat för ögonen

UNE har kommit ut med en Mascara Volume Green Pride, 100% naturlig mascara som ser lovande ut.

Borsten ser bra ut för mina behov.

Den finns i butik nu tror jag. Så nyfiken på den här! Har hört att den skall vara mycket bättre än andra mascaror från UNE. Trevlig nog har jag fått ett utskick. Provat en gång och den verkar riktigt bra! Mer kommer snart.

Spanade för övrigt in de relativt nya Top 3 eye palette. Finns i två färgkonstellation . Vädigt fina matta skuggor som passar bra till vardags. Jag är sugen på P02. Vore perfekt att ha med i handväskan och sminka mig påvägen till jobbet som jag brukar göra. Använder inte ögonskugga på vardagar men kommer nog att börja.

Har testat par skuggor från UNE och gillar dem verkligen. Sfumato eyes shadow i nr S27 är en mörkt blå favorit. Också den matt, intensivt blåsvart färg. Har också N02 ur serien Nude eyes shadow som är en perfekt basskugga att jämföra med MAC Brule som används flitigt i den konventionella världen som bas innan andra skuggor, särskilt av Pixiwoo.

2 comments
  1. Lotta said:

    Jag har nu använt min i några dagar och gillar den verkligen. Passar mina fransar utmärkt!

Kommentera

