Fynd från Frid & Liv

Det verkar som att ni gillade hauls så jag kör på med ett till. Det här följde med mig från Frid & Livs utförsäljning. Allt till halva priset.

Överst ligger tre skuggor från c/o Naturkosmetik. Färgerna är Kaffe, Mörk safir och Onyx. Alltså en mörkt matt brun, mörkt blå med glitter och matt svart. Glömde ta med en duo krämskugga från Terre d’Oc i 601.

Blev väldigt glad att få tag på ett testkit med fler produkter från Mádara jag inte provat men också deras fantastiskt återfuktande krämer som jag trots doften är superförtjust i.

Försökte först lägga band på mig själv men ringde sedan och la undan sista Olive light, som inte alls är olivfärgad. Helt klart gul underton men inte som jag tänker mig olivfärgad. Ljus och fin färg som passar mig bra. Har ibland problem med att ljusaste färgen inte är tillräckligt ljus fast än jag trots allt inte är extremt blek. Flaskan är transparent så det ni ser är det verkliga innehållet.

Man kommer att kunna köpa mer från Zuii i webbutiken snart har jag hört….

1 comment

Kommentera

